Bir Teşekkür Yazısı

Haziran 23, 2019



     Neden psikoloji okuduğumu sorguladım bugün. Ve yıllarca içimde tuttuğum, itiraf etmekten korkup kaçtığım o cevabı verdim; “O’nun için.” Siz O’nun kim olduğunu bilmeyeceksiniz. O ki bana ‘Her gece yüksek bir yerlerden atladığımı görüyorum ve gündüzleri bedenimde o acıyı hissederek uyanıyorum.’ demiş kişi. Bense hayatta sevdikleri için çabalamaktan vazgeçmeyen, her zaman onların yanında olup onlara destek olmak istemiş, acılarına merhem olup onları sarmak istemiş biriyim. Belki de biriydim. Bilemiyorum, her şey ve herkes değişiyor en nihayetinde. 

   Ben O’nun derdine derman olabilmek için seçmiştim psikoloji bölümünü. O sıkıntısına bir çözüm bulabildi mi bilemiyorum ama, ben O’na yardımcı olamamış-bundan sonra da olamayacak bir psikoloji öğrencisi oldum. Önemli değil. Ben O’nun için çıktığım yolda kendimi buldum, fark ettim ki bu hayatta beni en çok mutlu eden şey birilerine bir faydamın dokunması imiş. Ben O’nu düzeltemedim ama O benim mutlu bir meslek seçmemde bir aracı oldu.
 
 Teşekkürler AYE.

You Might Also Like

0 yorum

Around the World