Dönüşümsel / Reflexive

Ekim 09, 2019

 🇹🇷 26 Şubatın 2014 tarihli olan bir günde açmışım bu blogu. Kendi adımla bütünleşmiş 2 e'li "eelifsenturk" lakabı ile girmişim bu mecraya. Bunun da bir hikayesi var elbet. Ama bu, buranın hikayesi değil artık. Hızla girdiğim bu bloggerlık mevzusundan yine aynı hızla uzaklaştığımı fark ederek blogumu kapatma kararı aldım. Fakat üzerinden çok geçmemişken yeni bir Elif olarak oturuyorum bilgisayar başına. Tüm eski yazılarım artık birer 'taslak'. Beni bugüne taşımış yazılar. Ve bu blog, artık bugünkü Elif'e ait. Ve sen, hoş geldin. İyi ki geldin..

  9 Eylül 2019 gününe başlayalı 1 dakika 16 saniye oldu. Arka planda lavanta çayımın yanında bana eşlik eden bir şarkı. Stone Sour'dan Wicked Game.  Yeni bir Elif'in doğuşunu izliyor gibiyim. Parmak uçlarımın klavyeye dokunuşundan buraya yazmayı ne kadar özlediğimi fark ediyorum. Biraz içimi dökmek, belki yaşayan bir günlük bırakmak istiyorum geriye. Bilemiyorum. Yine buradayım ve burada olmayı seviyorum. Çünkü ben, ne kadar değişirsem değişeyim 'hayatta sadece sevdiği şeyi yapan' biriyim. Ve beni bugünkü ben yapan kişilere ve olaylara sevgi ve saygılarımla. Ben döndüm.







🇬🇧  I opened this blog on a day dated February 26, 2014. I entered this channel with the nickname "eelifsenturk" with 2 e's which is integrated with my own name. There's a story to it, of course. But that's not the story of this place anymore. I entered this 'being blogger' subject quickly and (again at the same speed) I realized that I was moving away from my blog. Soon after the decision to close my blog, I turned back as a new Elif. All my old writings are 'sketches' now. The writings that carried me to this day.. And this blog is owned by today's Elif. And you, welcome. Good thing you came..
  It was 1 minute 16 seconds since it started September 9, 2019. A song that accompanies me next to my lavender tea in the background. Wicked Game from Stone Sour. I feel like I'm watching a new Elif emerge. From the touch of my fingertips on the keyboard, I realize how much I miss writing here. I want to spill my soul a little or maybe leave a living diary. I'm not sure. I'm here again and I love being here. Because I, no matter how much I change, am someone who 'only does what she loves' in life. And with love and respect to the people and events that made me who I am today. I did come back.

- Elif ŞENTÜRK

You Might Also Like

0 yorum

Around the World